Визуелно програмирање

1.

Наслов на наставниот предмет

Визуелно програмирање

Visual programming

2.

Код

F18L2S082

3.

Студиска програма

Интернет, мрежи и безбедност, Компјутерска едукација, Компјутерско инженерство, Компјутерски науки, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

2 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

9.

Предуслови за запишување на предметот

Објектно-ориентирано програмирање

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Со завршување на овој курс се очекува студентите да се запознаени со техниките за развивање на софтвер во напредна интегрирана развојна околина користејќи модерен објектно-ориентиран програмски јазик, дизајнирање на богати графички кориснички интерфејси и откривање и отстранување на грешки во истата.Се очекува студентите да бидат оспособени за развој на настански водени апликации, развој на графички кориснички интерфејси, напредни форми за внесување на податоци, кориснички дефинирани контроли и креирање на инсталациски пакети.

11.

Содржина на предметната програма:


Развојни околини. Настански водено програмирање. Волшебник за креирање апликации и дизајнер на форми. Контроли за приказ на информации на корисникот, контроли кои поттикнуваат настани, контроли за внесување текст, за приказ и промена на состојбата, за приказ на информации во вид на листи контроли за групирање на други контроли во рамки на апликација. Генерирање и обработка на настани. Временски поттикнати настани. Графички кориснички интерфејс за напредни апликации, локализација (l10n) и интернационализација (i18n). Кориснички менија, алатници и статусни ленти. Креирање на кориснички дефинирани контроли. Нитки и меѓупроцесна комуникација, споделување на ресурси и размена на содржина помеѓу апликации. Креирање на инсталациски пакети.

12.

Методи на учење:


предавања, аудиториски вежби, лабораториски вежби, проектни задачи, домашни задачи

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

реализирани активности 15 и 16

20.

Јазик на кој се изведува наставата

македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година